Προβλήματα με Android συσκευές

classic Κλασσικό list Λίστα threaded Νήμα
20 μηνύματα Επιλογές
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Προβλήματα με Android συσκευές

kostas.g
Διαχειριστής
Συζητάμε και βρίσκουμε λύσεις στα προβλήματα των Android συσκευών μας!
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

Γιώργος
Κλώνος Samsung Galaxy S5, δεν φορτίζει το το κινητό όταν είναι ανοιχτό. Πρέπει να το κλείσω για να φορτίσει. Τι μπορώ να κάνω;
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

kostas.g
Διαχειριστής
Δοκίμασε πρώτα κάποιον άλλο φορτιστή. Όπως σου απαντώ και μέσα στο blog, έχω ξανακούσει για τέτοια προβλήματα σε κλώνους... Μπορεί να είναι και θέμα μπαταρίας, bug της ROM που φοράει ή και πρόβλημα της θύρας USB του τηλεφώνου σου.
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

tolis5879
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από kostas.g
Καλησπέρα,
έχω ένα mls iqtalk crystal 2sim (root) και όταν πήγα να μετακινήσω το Playstore από τη συσκευή στην sd ξαφνικά από κει και πέρα άρχισε να μου βγάζει το μήνυμα ότι υπήρξε μη αναμενόμενη διακοπή της εφαρμογής  com.android.vending.
Έκανα εκκαθάριση δεδομένων, επανέφερα εργοστασιακές ρυθμίσεις, ξαναεγκατέστησα την εφαρμογή και με άλλες εκδόσεις πιο παλιές αλλά πάλι τα ίδια.
Επίσης και με τις υπηρεσίες google play υπάρχει πρόβλημα από τότε, δεν ανοίγουν.
Παρακαλώ αν μπορείτε να με βοηθήσετε...
Ευχαριστώ
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

kostas.g
Διαχειριστής
Aφού μου λες ότι είναι ρουταρισμένο, δοκίμασε να κάνεις wipe cache και wipe dalvik cache μέσα από τη recovery. Aν δεν δουλέψει, διέγραψε την εφαρμογή του Google Play και ξαναεγκατέστησέ την βάζοντας την στον φάκελο system/app χρησιμοποιώντας την εφαρμογή ES File Explorer.
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

κωστας
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από kostas.g
καλησπερα . εκανα το play store εκκαθαριση δεδομενων και τωρα οταν παταω να μπω ειτε play store ειτε google το κλεινω το ανοιγω το κινητο.. μου βγαζει ..Η εφαρμογη Πλαισιο Υπηρεσιων Google (διεργασια com.google.process.gapps)σταματησε απροσδοκητα. δοκιμαστα ξανα . αυτο και απο κατω μ λεει να κανω επιβολη κλεισιματος ..και αναγκαστηκα κανω μπορεις να βοηθεισεις?
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

kostas.g
Διαχειριστής
Δοκίμασε να κάνεις και διαγραφή προσωρινής μνήμης εκτός από εκκαθάριση δεδομένων στην εφαρμογή του Play Store. Κάνε το ίδιο και στις Υπηρεσίες Google Play που θα τις βρεις στις εφαρμογές στην κατηγορία Όλα.

Δοκίμασε επίσης πηγαίνοντας Εφαρμογές > Όλα > να βρεις τις Λήψεις και εκεί να πατήσεις Αναγκαστική διακοπή και να κάνεις μια επανεκκίνηση στη συσκευή σου.

Αν δεν δεις αποτέλεσμα δοκίμασε απεγκατάσταση ενημερώσεων στην εφαρμογή του Play Store και όταν σου ζητήσει να επαναφέρεις την εφαρμογή στην εργοστασιακή κατάσταση επέλεξε ναι. Μόλις γίνει ενημέρωση του Play Store στην πιο πρόσφατη έκδοση ξαναδοκίμασε να κατεβάσεις εφαρμογές από το Google Play.

Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα συνεχίσει να υπάρχει διέγραψε τον Google λογαριασμό σου, κάνε μια επανεκκίνηση στο τηλέφωνο σου και ξαναπρόσθεσε τον.

Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

Γεωργία
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από kostas.g
Γεια...εχω αγοράσει το ταμπλετ Lenovo yoga 2 32gb
Πρόσφατα μου εκανε αναβαθμιση το λειτουργικο και μου άλλαξε τα εικονιδια εμφανισιακα....επισης μου αλλαξε το σπιτακι αυτο που σε παει στην αρχικη οθόνη και το έκανε κύκλο...οταν πρωτοπηρα τα τάμπλετ ειχα βρει απο που γινονται αυτες οι αλλαγες και μπορουσες να αλλαξεις τα εικονίδιά σου όπως θέλεις... το ξεχασα όμως πως το εκανα έψαξα όλες τις ρυθμισεις αλλα δεν το βρήκα...μήπως θα μπορουσες να με βοηθήσεις;;
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

kostas.g
Διαχειριστής
Από τη στιγμή που έγινε αναβάθμιση της έκδοσης του Android άλλαξαν και τα εικονίδια. Μπορείς να βρεις ανάλογα εικονίδια αλλάζοντας launcher. Με μια γρήγορη αναζήτηση στο Play Store μπορείς να βρεις πολλούς για να δοκιμάσεις, π.χ. τον Nova, τον Go κλπ και έτσι να φέρεις τα εικονίδια στα μέτρα σου.
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

Pantazis
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από kostas.g
Καλησπερα..εδω και μερες εχω παρει ενα Lenovo S90.Ειπα σημερα να κανω ενημερωση το λογισμικο του.Σε καποια φαση μετα απο την εγκατασταση ενημερωσεων μπυ βγαζει σφαλμα οτι το google play εγκατασταθηκε με λαθος αρχιτεκτονικη.Τι μπορω να κανω??
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

kostas.g
Διαχειριστής
Δοκίμασε να κάνεις απεγκατάσταση ενημερώσεων στην εφαρμογή του Google Play για να γίνει αντικατάσταση της με την εργοστασιακή έκδοση. Στη συνέχεια θα σου έρθει η τελευταία έκδοση. Το ίδιο κάνε με τις Υπηρεσίες Google Play.
Los
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

Los
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από kostas.g
god damn euxaristw man
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

Tonia
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από kostas.g
exo parei ena tablet bitmore k edo k 3 meres otan to anoigo m vgazei dustixos i efarmogi android exei stamatisei ti na kaano??
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

kostas.g
Διαχειριστής
Θυμάσαι τι έκανες πριν στο εμφανίσει; Μήπως σου γράφει κάποιο μήνυμα στα Αγγλικά; Mπορείς να μπεις στις ρυθμίσεις μέσα από το μενού; Ποιο μοντέλο Bitmore έχεις; Διαφώτισε με αν θες για να μπορέσω να σε βοηθήσω.
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

εμιλιο
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από kostas.g
Δεν μπορω να εγκαταστησω η να ενημερωσω τιποταhelp Lenovo A536
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

kostas.g
Διαχειριστής
Δοκίμασε να καταργήσεις τον Google λογαριασμό σου πηγαίνοντας ρυθμίσεις, λογαριασμοί και μετά google και κατάργηση λογαριασμού. Επανεκκίνησε τo τηλέφωνο σου και πρόσθεσε πάλι το λογαριασμό σου. Στη συνέχεια πήγαινε ρυθμίσεις, εφαρμογές, Υπηρεσίες Google , μετά εκκαθάριση δεδομένων και τέλος αναγκαστική διακοπή. Κάνε εκκαθάριση δεδομένων και στην εφαρμογή του Google Play. Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση ότι έχεις χώρο στην εσωτερική μνήμη και δεν έχεις κάνει καμιά καγκουριά με καμιά custom ROM...
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

εμιλιο
Κοιτα ναδεις τα εχω κανει ολα αλλα τιποτα κατι αλλο μηπως εχω 1g χωρο και500mb τ ανε δεν μπορω ναφτιαξω καινουργιο λογαριασμο help
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

kostas.g
Διαχειριστής
1. Δεν χρειάζεται να φτιάξεις άλλον λογαριασμό αλλά να καταργήσεις τον υπάρχοντα και να τον προσθέσεις μετά. Αν θες να φτιάξεις άλλον λογαριασμό Google κάντο από έναν υπολογιστή.
2. Eλευθέρωσε χώρο στην εσωτερική μνήμη του τηλεφώνου. Καθάρισε ότι άχρηστο έχεις. Αν έχεις το διαχειριστή αρχείων ES άδειασε τον κάδο ανακύκλωσης.
3. Αν έχεις custom Rom μπες σε recovery και καθάρισε τη μνήμη cache και τη Dalvik cache.
4. Αν δεν βρίσκεις λύση με τίποτα από όλα αυτά σου μένει η επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων.
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

εμιλιο
Αν κανω επαναφορα εργοασαστιακων ριθμυσεων θα δια γραφου ολα η οχι .
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Προβλήματα με Android συσκευές

kostas.g
Διαχειριστής
Ναι. Πάρε ένα backup στα δεδομένα σου, θα βρεις τη ρύθμιση μόλις πας να κάνεις επαναφορά. Εννοείται ότι θα έχεις ενεργοποιήσει τον αυτόματο συγχρονισμό για να συγχρονίσεις και τις επαφές σου, ενώ μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Google Drive για να αποθηκεύσεις βίντεο, φώτο κλπ.