Γενική κουβέντα για το Android.

classic Κλασσικό list Λίστα threaded Νήμα
5 μηνύματα Επιλογές
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Γενική κουβέντα για το Android.

kostas.g
Διαχειριστής
Εδώ μπορούμε να συζητήσουμε για το Android, για πιο εξειδικευμένες συζητήσεις, ανοίγουμε νέα θέματα αφού συνδεθούμε.
Καλή ανάγνωση και καλές συζητήσεις χωρίς πάθη και εντάσεις!
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Γενική κουβέντα για το Android.

Panospao
Χρόνια πολλά εύχομαι σε όλους...έχω ένα ταμπλετ zte e9q+ προσπαθώ να κάνω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων κ μέσα από τις ρυθμίσεις κ από το τρόπο που όταν κλειστό με το συνδυασμό πλήκτρων να κάνω recovery κ μου ανοιγοκλεινει συνέχεια ή οθόνη με τη μάρκα του ταμπλετ κ το android χαμηλά κ δε προχωράει σε άλλο βήμα να σημείωσε ότι περίμενα κ μια ώρα σχεδόν σε αυτή τη κατάσταση αλλά δεν..επίσης μου προτάθηκε τρόπος μέσω μέσω υπολογιστή αλλά δεν έχω..ξέρει κάποιος τπτ????ευχαριστώ..
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Γενική κουβέντα για το Android.

kostas.g
Διαχειριστής
Γεια σου φίλε και χρόνια σου πολλά. Όταν μπήκες στη recovery για να κάνεις επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων επέλεξες wipe data/factory reset ή μήπως κάτι άλλο; Το έχεις ρουτάρει ή του έχεις περάσει κάποια άλλη recovery; Απάντησε σε αυτά μήπως βρούμε κάποια άκρη και σε βοηθήσουμε.
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Γενική κουβέντα για το Android.

Panospao
Δε προχώρησε πιο κάτω για να μου βγάλει αυτό που μου λες μόλις πατησα recovery άρχισε να αναβοσβηνει ή οθόνη.
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Re: Γενική κουβέντα για το Android.

kostas.g
Διαχειριστής
Αυτό που δεν ανέφερες είναι το πώς μπήκες στη recovery, γιατί αν μπεις εκεί και επιλέξεις factory reset δεν γίνεται να μην το επαναφέρεις, εκτός αν έχει κάποιο πρόβλημα hardware... Aπό ότι είδα στα ZTE tablets, (δυστυχώς δεν βρήκα το δικό σου εδώ), αυτό γίνεται πατώντας volume up + volume down μαζί ή πατώντας επιπλέον με αυτά και το κεντρικό πλήκτρο του μενού ή το power ή επιλέγοντας volume up + power + menu. Αν τα δοκιμάσεις όλα αυτά με το τάμπλετ κλειστό και δεν μπαίνει στην recovery (φρόντισε βέβαια να είναι φορτισμένο), τότε πήγαινε το στο service.